Ridledarutbildning

Den 15-18 augusti deltog jag i SIFs ridledarutbildning nere på Edeby gård  i Mariefred hos Johanna Elgholms islandshästutbildning.
www.islandshest.se
 
 
Jag fick även träffa en gammal bekant, Saga från Hjälmetorp som jag köpte och red in som 5 åring. Hon såldes sedan till Johannas ridskola och där kommer hon att stanna enligt Johanna....
Det är hennes bästa ridskolehäst!
Så roligt att Saga hamnade så bra, mindre roligt att det verkar tvärt omöjligt att få köpa tillbaka henne!:)
 
"Henne säljer jag aldrig!" sa Johanna bestämt
 
foto lånat från www.islandshest.se
Saga har fått ett fint hingstföl hos Johanna oxå, Vindur.           
 
//Anna
           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0